تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی با بیان اینکه  ماه رمضان فرصتی برای توبه از غفلت های گذشته است گفت: توبه  وانابه به  درگاه  خداوند زمینه  ساز تعالی انسانهاست و ما نظامیان باید در زمینه های اعتقادی و اخلاقی و هم نظم و انضباط الگو باشیم چرا که  عزت و سربلندی یک ملت بستگی به جوانان غیرتمند نظامی آن ملت دارد.

امیر حسنی مقدم افزود : اگر بخواهیم خدا ما را یاری کند ما هم باید خدا را یاری کنیم ولازمه آن این است که قرآن را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

 وی درادامه خاطرنشان کرد : جوانان ما نباید به  علت محدودیت های اقتصادی و عواملی مانند تحریم کشورهای مستکبر، فتح  قله های پیش رو را  نادیده  بگیرند، بلکه باید با اتکا به خداوند بزرگ و با تکیه  بر توان و تخصص داخلی  و همچنین  اقتصاد مقاومتی مدنظر فرماندهی معظم کل قوا روز به  روز بر افتخارآفرینی های خود بیفزایند.

فرمانده مرکزآموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا ، فارغ التحصیلان این فرماندهی را جوانانی مومن و پرشور و انقلابی نامید که با ایمان و غیرتی مثال زدنی در را ه کسب علم و بهره گیری از تخصص های پیشرفته روز دنیا، در حال دفاع  از حریم آبی و منافع اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند .

 امیر حسنی مقدم در پایان سخنان خود گفت : امروز عرصه افتخار و خدمت برای ملت بزرگ ایران است و بی شک موفقیت های  آینده نیروی دریایی راهبردی ارتش و ایران اسلامی  به شما جوانان  بستگی دارد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 19 تير 1395 ] [ 14:31 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 443
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 896
بازدید ماه : 889
بازدید کل : 85094
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->